tisdag 13 oktober 2015

Fuck, pengar det betyder ingenting utan.......

Älskar att kunna hjälpa företagare att tjäna mer pengar och bli mer effektiva.
För är det inte det som är viktigt? Och jag pratar inte om pengar för det vet vi företagare redan. Att pengar är viktigt. Utan jag pratar om effektivitet och desto effektivare du är desto mer tid blir det över. Och TID min vän det är viktigt. Pengar utan tid är inte värt någonting.
-tid med barnen
-tid för sig själv
-tid med sin partner
-tid med vänner
etc.

I dag hjälpte jag en företagare att bli mer effektiv. Deras mobillösning är som ett helt nytt företag som sköter sig själv och kan sälja, kommunicera med hans kunder 24 tim om dygnet 7 dagar i veckan. inga sjukdomar, inget gnäll. Utan deras mobilapp kommer sköta allt det  helt automatiskt.
Det tycker jag är riktigt coolt!
Må bäst!
Paul Burton
www.Företagsapp.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar